Wednesday, November 04, 2009

Sari Bundo

Just a quick review. Sari Bundo is a well-known Nasi Padang franchise here in Jakarta. Not my first visit actually, been to their jl. Juanda branch a few times.

As a huge fan of Nasi Padang, I dun like this place very much. I prefer Garuda or Sederhana... But although it's a franchise, the quality of the food in each branch is different.. So maybe i just went to the wrong branch.



The price is moderate (compared to the over-priced Garuda) but the size of the dishes is very small. When I saw the chicken leg, I swear I thought it was bird leg.... :p


Anyway... Nasi Padang never fails ;)

Location : Perumahan Pesona Khayangan, Depok
Rating : 6.5/10

2 comments:

  1. bener skali krn udah franchise jadi rasanya beda2 .
    deket rumah g di Jl pemuda jg ada Sari Bundo , ada tulisan nya cab Juanda . artinya taste mirip2 kan , ternyata rasa boleh tuh ga nyimpang !
    harga lbh murah dari Garuda or Sederhana bisa diantar pula !

    ReplyDelete
  2. gua pas baru pindah ke jakarta tuh gak doyan lho nasi padang. eh lama2 jadi suka....

    menu andalan gua: nasi putih, gulai kikil ama ayam pop! kalo udah lama gak makan sampe bisa ngidam....

    dan sekarang elu sukses bikin gua ngeces! huhuhuuuu

    ReplyDelete